loading...
فوتبال
محمد بازدید : 8 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)


"  به گوشي ام زنگ بزن و آهنگ پيشوازش را گوش كن....  "

 

 

زمانی فکر می کردم باید در جمله ای زندگی ام را خلاصه کنم.

 

تا این که یه روز سر کلاس اقتصاد کلان جمله ای به ذهنم رسید که حد اقل 90 درصد زندگی ام  را روایت می کرد:

 

                                      خارج از دایره ی عشق تقلا کردن .

 

ده درصد مابقی را هم به احترام مادران شهدا به نام خوبی ها زده ام.

 

حالا معتقدم هر کس می خواهد وحید منگلی را  عمیقا درک کند بهتر است

 

 به گوشی اش زنگ بزند و آهنگ پیشوازش را گوش کن ...

 

 

وحید جان در قلب آلوده ی من جا داری، حتی اگه خداوند به خاطر این رفاقت از سر تقصیراتم نگذرد

 

بی هیچ طمع و کلکی دوستت دارم رفیق.

 

 

دلم تنگ برات پیتزا پیراشکی.

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 199
  • بازدید کلی : 880