loading...
فوتبال
محمد بازدید : 7 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
این روزا خیلی سعی میکنم بیام اینجا سر بزنم هم به بلاگ وهم به دوستانِ وبلاگی،یه کوچولو سرم خلوت تر داره میشه،حسِ خوبی دارم یه حسِ اطمینان که مدتها نبودش توی دلم به من حسِ بسیار بدیو تحمیل کرده بود،احساسِ امنیت واینکه حس کنی کسی هست که در هر شرایطی آدم اجازه داره بهش تکیه کنه خیلی خوبه،خوب که چه عرض کنم این ینی خوشبختی،وقتی سعی میکنی تلاش میکنی که یه حس،یه رابطه خوب بمونه وطرفِ مقابل این رو درک میکنه ومیفهمه خیلی حسِ خوب ودوست داشتنی ایه،خیلی خوبه که همیشه احساسمونو به هم بگیم تا شناخت حاصل بشه،خیلی خوبه که باهم صادق باشیم تا اطمینان حاصل بشه،ودر آخر آرزوی خوشبختی وشادی برای همه...


+مهم ترین رکنِ یک رابطه صداقت است...

+برای زن ها تمامِ گفته های یک مرد یک دریچه است برای تعریفِ عشقِ مرد نسبت به زن...

+گاهی بیانِ یک جمله ی ساده زندگی را همچون عسل میکند...

+برای زن ها بعد از خدا شوهرشان تنها تکیه گاه است...

+برای یک زن،"نمیتوانم"گفتنِ یک مرد حکمِ مرگ دارد...

امضا:آدمک چوبی


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 80
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 193
  • بازدید کلی : 874