loading...
فوتبال
محمد بازدید : 6 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)
سلام دوستان ..من مدت 1سال ونیم درگیر اخذ مجوز شرکتم هستم..یک شرکت خدمات اینترنت ورایانه در رشت..تمام کارهام تمام شده بود..قصد خرید یک اپارتمان تجاری مسکونی در شهرک شهید حمیدیان رشت داشتم..جهت معرفی به شهرداری واماکن..تا خواستم سر معامله اپارتمان مذکور برم مشکلی پیش امد ومبلغ 11 میلیون کسری پیداکردم..ونتوانستم ملک را معامله کنم ..در همین اثنا بود که گرانی سال 92 پیش امد..اپارتمان 50 میلیونی شد 90 میلیون..نتیجه این مطلب اینه اگه کسی بود که این مبلغ رو به  عنوان امانت به من میداد الان صاحب یک اپارتمان 90 میلیونی بودم..پس برای پیشرفت یک ادم اول خدا بعد یک پشتیبان لازمه...دوم در مملکتی که هیچ ثبات اقتصادی وجود ندارد فقط ثروتمندان 90درصد پولهای مملکت را از ان خود میکنند..نمونه دیگر قیمت خودرو ..پراید 9 میلیونی شد 18 میلیون درحالیکه پورشه 500میلیونی شد یک میلیارد کدام اینها سودش بیشتر بود ..تحلیل خودرا از این مطلب بگویید..منتظر نظرات شما دوستان هستم..


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 908