loading...
فوتبال
محمد بازدید : 5 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
تو این دو روز گذشته هلاک شدم

وای که چقدر کارهههههههه

اما با این حال دست جمشید درد نکنه یک مراسمی ترتیب داد تا به بهانه ش خونه زندگی ها یک رونقی بگیره

آخیییییییی

تولدم داره میاد

موقع تحویل سال یاد من باشیدا

من همون موقع که توپ صدا میکنه به دنیا میاااااااام

اینقدر از موقع تولدم خوشم میاد ^_^


________________________________


دیروز عقد مهسا دوستم بود

ساعت 1.30 باید باغ میشدیم

صبح ساعت 9.30 بلند شدم رفتم دوشی گرفتم

بعد هم رفتم بیرون

فکرشو بکن

تازه میخواستم برم مانتو بگیرم واسه مراسمش

یک مانتوی سبز خوشگل خریدم و آمدم خونه

ساعت 12 بود فکر کنم

بعد حالا باید انتخاب میکردم چی بپوشم

حوصله فکر کردن نداشتم ... لباسی که واسه عروسی میترا پوشیده بودمو انتخاب کردم

ساعت 12.30 بود که یاد سشوآر کردن موهام افتادم

هیچی دیگه طی مراسمی هم موهامو سشوآر کشیدم

ساعت 1 بود که یادم افتاد ای وااااااااااااااای سبد گل یادم رفته سفارش بدم

تند تند لباس پوشیدم و رفتم تو شهر تا ببینم کدوم گل فروشی بازه تا سفارش گل بدم

بعد بدو بدو آمدم خونه و دیدم ای داد بیداد

آرایش کردن یادم رفته

تازه کیف و کفشمم آماده نبود

خلاااااااصه

سریع همه چیو حاضر کردم و فکر کنم یک ربع به دو بود که حاضر شدم و به آجیم گفتم بریم

تو تمام این مدت خواهرم از ساعت 8 در حال آماده شدن بود تا با من بیاد و هنوز هم حاضر نبود

فکرشو بکن


________________________________


دیشب قبل خواب، دین رو دیدم

وااااااااای

من عاشق فیلم سوپرنچرالم

با اینکه گاهی خیلی کلیشه ای و ساده ست اما دوستش دارم

دلم میخواد یک دوست پسر مثل جنسن اکلس ( دین وینچستر) داشته باشم

دعا کنید نصیبم یشه

دمتون جیز


________________________________


امروز از صبح کار بود و کار بودو کار

هلاک شدم بابا

تنهایی هم سخته ها

تازه یکی هم مثل مامان وسواس من باشه که هی بهت دستور بده

از وقتی که کارگر چندساله مون از خونه مون دزدی کرد مامانم به هیچ کارگری اعتماد نمیکنه

دو سه ساله کارا با منه بیچاره ست

حالا خوبه داداش فنچولم اهل کمک کردنه

فداش بشم من الهیییییییییییییی

از صبح داشت تو دیوار شوویی و سرامیک شویی کمکم میکرد

امیدوارم که یک زن خوب خواهر شوهر ذلیل گیرش بیاد ^_^


یه دختر



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 247
  • بازدید کلی : 928